Usługi hotelowe, których nie potrzebujemy…

Czy naprawdę potrzebujemy wszystkich usługi jakie oferują hotele?

Australijski oddział HotelsCombined przeprowadził ankietę, w której zapytał ponad tysiąc Australijczyków o korzystanie z usług dodatkowych w hotelu. Jej wyniki odkrywają sposób, w jaki odpoczywamy.

Badania ujawniły, że zaledwie połowa Gości hotelowych korzysta z hotelowego SPA. Pomimo iż jest to jeden z najczęstszych elementów sprzedażowych w komunikacji marketingowej – jak na przykład dodatkowe zabiegi w pakietach wypoczynkowych – tylko jedna, z dwóch osób, które przyjadą do hotelu, rzeczywiście przekroczy próg hotelowego SPA i skorzysta z jego usług.

Jedyną, mniej popularną usługą w hotelu jest opiekunka do dziecka, z której nie korzystało 61% osób ankietowanych. Taki wynik nie może być zaskoczeniem, gdyż to właśnie urlop jest czasem, który spędzamy z naszymi dziećmi, lub przyjeżdżamy bez dzieci w ogóle.

Wśród usług z których korzystamy najrzadziej, tuż za SPA uplasowały się kolejno: usługi pralnicze, z których nie korzysta 48% Gości; usługi concierge, które nie interesują 38% Gości hotelowych i room service, z którego nie korzysta nieco ponad jedna trzecia wszystkich Gości (34%).

Kierownik Marketingu HotelsCombined na Australię i Nową Zelandię Chris Rivett, powiedział, że niskie zapotrzebowanie na tego typu usługi może być swoistym „znakiem obecnych czasów”, w których aż 47% Australijczyków bierze krótsze, ale za to częstsze wakacje. Według Rivetta, podróżujemy częściej, ale za każdym razem opuszczamy dom na krócej, co może przekładać się na mniejsze zapotrzebowanie na usługi pralnicze, SPA i zabiegi kosmetyczne oraz opiekę nad dzieckiem.

Ankieta HotelsCombined ujawniła także tendencję do szukania usług, które pozwalają nam być mobilnym i on-line. Co za tym idzie, wśród najczęściej używanych usług hotelowych znalazło się darmowe Wi-Fi (83% z tendencją wzrostową), 24-godzinna recepcja (także 83%) i usługa codziennego sprzątania pokoju, którą zamawiało aż 80% Gości hotelu.

Ponad trzy czwarte osób biorących udział w ankiecie zadeklarowało również korzystanie z transferu z lotniska i opcji dodatkowej poduszki (66%).

Z coraz przystępniejszymi cenami i łatwiejszym dostępem do szerokiej oferty hoteli, zmienia się sposób w jaki rezerwujemy nasze pobyty. Wybieramy tylko te pozycje, które całkowicie zaspokajają nasze potrzeby. Dzięki temu, że obecnie hotele dbając o Gościa, priorytetowo traktują przede wszystkim wrażenia z jego pobytu, będziemy doświadczać postępu w technologii personalizującej usługi hotelowe – mówi Rivett.

na podstawie artykułu: http://www.escape.com.au/news/the-hotel-services-we-really-dont-want/news-story/fbb287ad5ca543b09da1388c6f964b3a

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trochę o mnie

Trochę o mnie

Z turystyką związałem się zupełnie przypadkiem lata temu i z początku zakładałem, że będzie to raczej przejściowa przygoda. Mijały jednak miesiące a potem lata i okazało się, że pokochałem tą branżę. W swojej karierze miałem przyjemność pracować jako dyrektor ds. sprzedaży w wielu prestiżowych 4- i 5- gwiazdkowych hotelach. Obecnie skupiam się nad tematyką marketingu i zarządzania sprzedażą dla hoteli w charakterze niezależnego konsultanta. Prowadzimy ten blog aby podzielić się z Tobą, naszą wiedzą oraz możliwie obiektywną opinią na temat miejsc, które zwiedziliśmy

Przejdź do listy wpisów z kategorii

Follow
zBLOGowani.pl

PODOBA CI SIĘ O CZYM PISZEMY? ZOSTAŃ Z NAMI NA DŁUŻEJ I ZOSTAW SWOJEGO MAILA. POWIADOMIMY CIĘ O NOWOŚCIACH
BEZ OBAW, MY TEŻ NIE LUBIMY SPAM'u

ŚLEDŹ NAS NA INSTAGRAMIE

Blog jest częścią grupy:

Ogólnopolska baza turystyczna i zbiór portali lokalnych. Kochamy i propagujemy turystykę. Chcesz z nami współpracować? Napisz do nas! info@visiton.pl

Dołącz do nas

lubimy tu bywać:

Summary
Usługi w hotelach, których nie potrzebujemy
Article Name
Usługi w hotelach, których nie potrzebujemy
Description
Hotele prześcigają się w zakresie usług dodatkowych jakie świadczą dla swoich Gości. Okazuje się jednak, ze wiele z tych usług nie jest kompletnie wykorzystywanych lub wręcz Goście nie wiedzą o ich istnieniu.
Author
Publisher Name
VisitON
Publisher Logo

Pin It on Pinterest